بهترین آنتی ویروس جهان معرفی شد..
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Information Technology و آدرس itsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

بر اساس آمار‌ها، آنتی ویروس‌های کسپرسکی و سیمانتک بهترین کارایی را در فضای حرفه‌ای دارند. 
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، این خبر را سایت journaldunet به نقل از گزارش مؤسسه امنیتی بین المللی دنیس انگلستان منتشر ساخته است. 
در این گزارش آمده است نرم افزارهای آنتی ویروس مک آفی، کسپرسکی، سیمانتک و ترند میکرو بیشترین تأثیر را دارند و بر خلاف تصور عمومی آنتی ویروس مایکروسافت قدرت محافظتی بالایی ندارد. 
در این تحلیل آمده است که ۱۸ درصد رایانه‌هایی که از آنتی ویروس مایکروسافت استفاده می‌کردند، از حملات سایبری آسیب دیده‌اند.
در فضای آزمایشگاهی این مؤسسه دو نرم افزار کسپرسکی و سیمانتک بیشترین مقاومت را در برابر حملات بد افزار‌ها داشته‌اند.در رتبه‌بندی دیگر این مؤسسه آمده است که سیمانتک بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای شرکت‌ها و صنایع کوچک و متوسط شناخته شده است.
نرم افزارهای کسپرسکی و ترند میکرو در مقام‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در رتبه بندی شرکت‌های کوچک نیز آنتی ویروس رایگان اوست (Avast) مقام اول را کسب کرد.این نرم افزار همچنین به عنوان بهترین آنتی ویروس رایگان جهان شناخته شد.
 



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت18:54---24 شهريور 1392
با تمام این گفته‌ها من ESET رو ترجیح می‌دم، چون قبلاً با تجربه‌ای که از سایر آنتی‌ویروس‌ها و فایروال‌ها داشتم، کارایی سیستم رو به شدت پایین می‌یارن و به منابع سخت‌افزاری بالایی نیاز دارن و این در حالی است که ESET این مشکل رو نداشت و قیمت مناسب‌تری هم داره و تا به امروز و طی بیش از پنج سال امنیت سیستم من رو تا حد زیادی برآورده کنه.

کنکور
ساعت0:59---20 شهريور 1392
اگه میشه جهت کمک به دوستای کنکوریتون این سایتو لینک کنید
کنکور www.HiUni.ir
سوالات کنکور، کارنامه های کنکور، گفتگو با برترینها، امتحان نهایی، کتب درسی، المپیاد، مشاوره، و جزوات کنکوری
دانلود با لینک های مستقیم، بدون رمز و رایگان


فرید
ساعت9:37---17 شهريور 1392
سلام خدمت شما دوست عزیز...
امروز قصد دارم یک پیشنهاد عالی برای کسب درآمد از اینترنت به شما بدم . کسب درآمدی از صدهزارتومان تا یک میلیون تومان در ماه فقط با 15 دقیقه کار در روز . شاید باور نکنید من هم باور نمیکردم اما امتحان کردم و اکنون درآمدی حدود یک میلیون ماهیانه دارم . به هرحال به امتحانش می ارزه چون چیزی از دست نمیدید .
طریقه کسب درآمد با مشاهده تبلیغ است که آن را گام به گام برای شما توضیح خواهم داد .
ابتدا از طریق لینک های زیر در سایت های کسب درآمد عضو شوید(لینک ها را کامل کپی و در آدرس بار وارد کنید)
http://bux.tirage24.com/?r=foney
http://bux20.com/?r=foney
حال وارد پنل کاربری خود شوید . در قسمت بالا گزینه مشاهده آگهی را می زنید و با توجه با آموزش های سایت به مشاهده تبلیغ می پردازید و کسب درآمد میکنید . طریقه مشاهده تبلیغ هم به این صورت است که روی آن کلیک میکنیم در کادر آبی رنگی که ظاهر میشود تیک را میزنیم(تبلیغ ها به صورت 10و15و30 ثانیه ای هستند) . تبلیغ که باز شد منتظر میشویم تا بارگذاری شود و وقتی زمان مورد نظر که در قسمت بالا نمایش داده میشود به پایان رسد مبلغ به حساب شما منتقل میشود .
البته با این روند ممکن است ماهیانه سی هزار تومان هم کسب نکنید . پس راهه افزایش درآمد چیست؟
برای اینکه این درآمد چند برابر شود باید زیرمجموعه هایی را اجاره کنید (زیرمجموعه افرادی هستند که برای شما کار میکنند و درصدی از درآمد آنان به شما میرسد)(البته با این کار از درآمد آنان هم کم نمیشود) .
ابتدا پس از یک روز کار یک زیرمجموعه اجاره کنید دوباره کسب درآمد کنید و دوباره زیرمجموعه گیری کنید اما این بار سه عدد را . بعد از دو هفته به درآمد 3000تومان در روز میرسیم . و همینطور ادامه میدهیم و میبینیم که هزار زیر مجموعه کسب کرده ایم . و به همین ترتیب بعد از مدتی به درآمد 20000تومان در روز میرسیم که باید بگویم خیلی هم آسان نیست .
نکته-قسمت قوانین سایت مذکور را مطالعه کنید تا به مشکل بر نخورید
نکته-توضیحات بیشتر و کامل تر را در سایت مشاهده کنید
---صبور باشید زیرا نمی توانید یک شبه پولدار شوید---
*به امید موفقیت*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:آنتی ویروس,ویروس کامپیوتر,کسپرسکی,سیمانتک,Avast,آنتی ویروس رایگان, ] [ 21:37 ] [ شهره فلاح ]
درباره وبلاگ

این وبلاگ شامل مطالبی در مورد IT ، علوم مختلف کامپیوتری و پروژه های دانشجویی است. با امید آن که بتوانم به شما عزیزان و دوست داران IT ، یاري برسانم.در ضمن وبلاگ ديگري از من با نام "زندگي با عشق" موجود است كه آدرس آن را ذكر كرده ام. lifestyle2013.blogfa.com
آرشيو مطالب
مهر 1392
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 شهريور 1391 خرداد 1391